فروش خدمات کارآمد با نرم افزار
ERPNext فارسی ما در حوزهی صنعت خدمات
کسب کار و همچنین ارائهی خدمات بهتری با ERPNext داشته باشید. آشنایی با بازار و مشتریان، طراحی نقشه راه اشتراک گیری برای خدمات شما، سازگاری با مشتریان توسط یک برنامهی ایمن، مدیریت و تخمین هزینهی چندین پروژهی همزمان، ایجاد برنامههای زمانی جهت تعمیر و نگهداری و بازدید و بسیاری خدمات دیگر، همه و همه با نرم افزار ERPNext.
استدلال قویتر در ارائهی خدمات شما
راه اندازی کسب و کارِ خدمات چالشهای خود را به همراه دارد، حتی گاهی این چالشها فرسایشی تر از راه اندازی یک واحد تولیدی است. از آنجایی که ما با چالشها و موانع این صنعت آشنایی کامل داریم، میزبانی و پشتیبانی از سرویسهای خود را به شما پیشنهاد میدهیم.
ERPNext فارسی به آسانی قابلیتهای بیشماری را در زمینهی راه اندازی کسب و کار شما پوشش میدهد. راه اندازی کمپینهایی جهت ازدیاد سود مشتریان، ساخت سرویس اشتراک پذیری برای خدمات شما، پاداش دهی مشتریان ثابت بر اساس وفاداریشان، تنظیم جلسات حمایتی و پیشبرد زمانبندی و نهایتاً مدیریت پروژه و رفع موانع و خدمات قراردادی.
مدیریت مشتریان
کمپین ها
جذب مشتری کار راحتی نیست, مخصوصا زمانی که کسب و کار جدیدی در میان باشد. با امکانات کمپینهای ERPNext فارسی شما میتوانید به بازارهای هدف تعریف شده ایمیل بزنید و هر حوزه را جداگانه مدیریت کنید.
عضویت
جذب مشتری کار راحتی نیست مخصوصا زمانی که کسب و کار جدیدی در میان باشد. با امکانات کمپینهای ERPNext شما میتوانید به بازارهای هدف تعریف شده ایمیل بزنید و هر حوزه را جداگانه مدیریت کنید.
اشتراکهای متفاوتی را تنظیم کنید و آنها را به مشتریان نسبت دهید. برای خود اشتراک سازی موقتی کنید. درست همانند دیگر موارد، مالیاتها و تخفیفات امکان اضافه شدن به اعضا را دارا میباشند. این عضویتها میتوانند در بازههای زمانی متفاوتی ایجاد گردنند مثل: روزانه، ماهانه یا چند روز یکبار. پس از اتمام دورهی موقت عضویت، فاکتور بصورت خودکار تولید میشود.
مدیریت پروژه
پروژههای داخلی و خارجی را بصورتی کارآمد مدیریت کنید. اسناد مشتریان خود را را توسط برنامههای قابل تنظیم زمانی برای کارمندان خود بفرستید. ساخت و پیگیری وظایف کاری مهمِ کارمندان در حین انجام پروژه.
با بهره گیری از انواع نمودارها و چارتهای مختلف شما را در منسجم کردن گزارشات و پیشرفت پروژه یاری میکنیم.
پشتیبانی
معمولا دردسرهای یک شرکت خدماتی به مراتب بیشتر از شرکتهای تولیدی است. با درک این چالشها سعی کردهایم با طراحی تعداد زیادی افزونه و امکانات درخور، به سازماندهی و مدیریت مشکلات و موانع بپردازیم.
با امکاناتی همچون “افزودن الحاقیه” مسائل مشتریان در سامانهی ERPNext فارسی مینشیند و به محض ثبت، تمهیدات لازم جهت حل مشکل شروع میشود. قابلیت طبقه بندی مسائل بر اساس طبقه بندی فردی، شرکتی و پروژهای. قابلیت ضبط و نگهداری میزان وسیعی از اطلاعات مثل صورت جلسات برای اولویت پاسخگویی و توافق نامهی ثبت خدمات
توافقنامهی ثبت خدمات SLA
پیشنهاد راه حل سریع و مطمئن در برابر مشکلات بوجود آمده در حین پروژه، کار آسانی نیست. به این دلیل ما سیستم توافقنامهی ثبت خدمات SLA را جهت همسو شدن با استانداردهای جهانی و خوشنودی مشتریان طراحی کردیم.
با سرویس SLA شما میتوانید زمان پاسخگویی را اندازه گیری کنید و با توجه به تارگت زمانی، گامی مناسب را در جهت رضایت مشتری بردارید. این افزونه میتواند به صورت اتوماتیک روی مشکلات جدید اعمال گردد. همچنین ساعات پاسخگویی و پشتیبانی نیز قابل تنظیم بوده تا بر اساس درخواست مشتریان، زمانهای مطلوب تنظیم گردد
ضبط درخواست های خدمات پس از فروش
بایگانی و مدیریت تمام رکوردهای خدمات پس از فروش وقراردادهای رسیدگی سالیانه برای محصولات فروخته شده به مشتری بر اساس شماره سریال محصول، با شماره سریال طراحی شده توسط نرم افزار شما به سادگی میتوانید از محصولات و تاریخ خدمات آگاه شوید.برای درخواستهای تایید شده راه حل طراحی کنید و جزئیات ارسالی مشتری را ثبت کنید.اگر درخواست ثبتی دربارهی محصولی باشد که در موقعیت مشتری
نصب و استفاده میگرد، میتوان از افزونهی خدمات پس از فروش در محل استفاده کرد
پشتیبانی در محل
زمانی که برای یک آیتم خرابی گزارش شده امکان آوردن به دفتر مرکزی را ندارد یا نیاز به حضور شما در محل خرابی میباشد این سامانه با ضبط مراحل بازدید، رفع نقص، زمان بندی و دیگر امکانات همراه شماست.
برنامهی زمان بندی پشتیبانی و خدمات
با یک قرارداد سالیانهی تعمیر و نگهداری، بازدیدهای منظم از محصول در محلی که سرویس ارائه شده صورت میگیرد. این بازدیدها را به همراه برنامهی زمانی و تاریخها ضبط کنید. با دورههای بازدید از پیش تعریف شدهای که، میتواند بصورت اتوماتیک در نرم افزار تولید شوند.
حسابداری به احتساب چند ارز مختلف
مدیریت معاملات با ارزهای مختلف با نرم افزار ERP ما ساده است. فاکتورها را ارسال کنید و هزینهها را به هر ارزی اضافه کنید و به سیستم اجازه دهید آنها را به ارز پایه شما تبدیل کند. حتی می توانید تراکنشها و گزارشهای مالی را با ارزهای مختلف مشاهده کنید.
صورت حسابها و قیمت گذاری
چرخه عمر صورتحساب اشتراک مشتری خود را از انتها به انتها مدیریت کنید. پرداختهای دریافتنی و فاکتورهای مشتریان خود را به راحتی با درخواست های پرداخت و اعلان ها از طریق ایمیل یا پیامک یادآوری کنید . الگوهای چاپ سفارشی برای صورتحسابها (با استفاده از Jinja یا HTML) ایجاد کنید و در کمترین زمان پیش فرضها را تنظیم کنید
شخصی سازی صفحهها بصورت پویا
صفحات خود را در در نرم افزار ERPNext در لحظه سفارش سازی کنید. با افزودن فیلدهای سفارشی در فرمهای خود، دادههایی را که به آنها اهمیت میدهید نقشه برداری کنید. سپس رفتار فرم را با واکشی خودکار مقادیر سفارشی کنید، فیلدها را بر اساس نقشهای کاربر پنهان کنید و قالبهای چاپی سفارشی ایجاد کنید – همه بدون یک خط کد.
ERPNext یک نرم افزار ERP چند زبانه
ERPNext یک برنامه چند زبانه است که به هر کاربر اجازه می دهد زبان مورد نظر خود را انتخاب کند.
از مشتریان ما درباره ی ERPNext فارسی بشنوید:
Fakchich Moussa
CXO
Anuj Mehta
Operations Manager
Sam Worth
SAP Community Member
ERPNext فارسی بهترین راه حل 100٪ منبع باز ERP جهان است
نرم افزار متن باز برای مشاغل مدرن
ساخت و تولید
→ مشاهده بیشتر
منابع انسانی و دستمزد
→ مشاهده بیشتر
حسابداری مالی
→ مشاهده بیشتر
پروژه ها
→ مشاهده بیشتر
مدیریت ارتباط با مشتری
→ مشاهده بیشتر
خرید و پرداخت
→ مشاهده بیشتر
سایت ساز سازمانی
→ مشاهده بیشتر
مدیریت دارایی
→ مشاهده بیشتر
میز راهنما
→ مشاهده بیشتر